سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی: مشکل پرسپولیس مشکل فوتبال کشور است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط حال حاضر پرسپولیس از لحاظ روانی هم به بازیکنان هم به طرفداران این باشگاه لطمه وارد می‌کند.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: بهتر بود که مشکلات تیم را زودتر پیگیری می‌کردند و برای حل مشکلات زودتر اقدام می‌کردند تا این اتفاقات اخیر برای باشگاه پیش نمی‌آمد. بازیکنان هم دلایلی دارند که به حق است، به هر حال با این بازیکنان قراردادهایی بسته شده که باید مسئولان باشگاه جوابگوی آنها باشند.
 
وی افزود: در سال‌های اخیر هم این اتفاق افتاد و دوستانی که طلب داشتند، اعتصاب نکردند و شاید به پولشان هم نرسیدند ولی هرگز اعتصاب نکردند.
 
عبدی در پاسخ به این سوال که نظر شما برای حل مشکلات مالی پرسپولیس چیست گفت: یا باید دولت بخشی از این بدهی را متقبل شود و یا به صورت خصوصی اقدام کنند. به هر حال پرسپولیس یک باشگاه قدیمی و مردمی و پرطرفدارست و همه برای حل مشکلات این تیم باید کمک کنیم.
 
** فعال باید روی فلسفه استرس‌زدایی کار شود
 
عبدی افزود: هر مدیرعامل دیگری هم غیر از پروین باشد همین مشکلات را خواهد داشت.
 
علی پروین نقشی روی ایجاد بدهی نداشت ولی همه تلاشش روی برطرف شدن مشکلات تیم انجام می‌دهد، روی علی پروین فشار زیادی گذاشتند و این بی‌انصافی است.
 
مسئولین باشگاه باید همه افکار و نگرش‌ها را به سمت و سویی ببرند که باشگاه را از هر نظر بالا برد. باید راه‌حل مناسبی پیدا کنند که از این استرس به سلامت بیرون بیایند.
 
هم بازیکنان هم طرفداران همیشه وفادار تیم پرسپولیس هستند تا در سال‌های بعد به هیچ وجه مشکلاتی از این قبیل گریبان باشگاه را نگیرد.
 
پرسپولیس متعلق به شخص نیست پرسپولیس یک تیم مردمی و پرطرفدار است برای حل مشکلات پرسپولیس هم باید کمک کنیم تا این فشارهای عصبی از روی بازیکنان و مسئولان باشگاه برداشته شود و به سمت و سویی منطقی هدایت کنیم.
 
عبدی درباره اینکه آیا اعتصاب‌ها با جهت‌دهی و هماهنگی و دخالت شخص یا اشخاص انجام شده گفت: فکر نمی‌کنم، من اصلا دنبال این نیستم که آیا شخص در این مسائل تاثیرگذار بود یا خیر. فقط باید کمک کنیم که باشگاه از زیر این همه فشارهای عصبی بیرونب یاید.
 
** به خاطر عرق و عشق به پرسپولیس همیشه سفید امضا می‌کردم
 
وی در پاسخ به این سوال که در دوران شما هم اعتصاب صورت می‌گرفت یا خیر عنوان کرد: هیچ وقت به خاطر پول اعتصاب نکردیم. البته در یک زمانی 2 دستگی پیش آمد که آن هم به خاطر مشکل عدم مالکیت بود.
 
عبدی ادامه داد: هیچ گاه به خاطر اینکه فقط به خاطر عرق روی پیراهن و تیم بازی کردم پشیمان نیستم و همیشه افتخار می‌کنم که با عشق و تعصب برای تیم محبوبم بازی کردم.
 
** باید از کادر فنی، بازیکنان و مدیریت حمایت کرد
 
عبدی در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس با وجود داشتن مشکلات گفت: قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست. در این مقطع فقط باید حمایت کرد. از کادر فنی، بازینان و مدیریت باید حمایت کرد. قهرمانی ایده‌آل است و شیرین، ولی مهم‌ترین مسئله در حال حاضر استرس‌زدایی از باشگاه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عبدی ، پرسپولیس ، پروین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.