سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی و پنجمین حماسه 22 بهمن/

رسایی: آمریکایی‌ها و 1+5 اساسا با اصل و اساس این نظام دشمنی دارند

نماینده ردم تهران گفت: همانطور که مقام مظعم رهبری فرمودند نسبت به مذاکرات خوشبین نیستند ما نیز به پایان مذاکرات خوشبین نیستیم چون آمریکایی‌ها و 1+5 اساسا با اصل و اساس این نظام دشمنی دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در راهپیمایی؛ حمید رسایی نماینده مردم تهران با حضور در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما معتقدیم در توافقنامه ژنو آن چیزی که دادیم نسبت به آن چیزی که گرفتیم قابل مقایسه نیست.
 
وی ادامه داد: همانطور که مقام مظعم رهبری فرمودند نسبت به مذاکرات خوشبین نیستند ما نیز به پایان مذاکرات خوشبین نیستیم چون آمریکایی‌ها و 1+5 اساسا با اصل و اساس این نظام دشمنی دارد.
 
رسایی تصریح کرد: انرژی هسته‌ای بهانه است زیرا پاکستان بمب اتمی دارد و معاهده NPT را امضا نکرده اما می‌بینیم نه تهدید و نه تحریم می‌شود.
 
نماینده مردم تهران در خانه ملت افزود: مشکل آنها استقلال جمهوری اسلامی ایران است و موضوع هسته‌ای که نمادی از این استقلال است، آنها می‌دانند که اگر این نماد را از ما بگیرند، بعدا می‌توانند چیزهای دیگری را از ملت ایران اخذ کنند و اگر در یک جا صف را بشکنند برای آنها مثل دومینو می‌ماند که موجب شکسته شدن صفوف دیگر می‌شود.
 
وی اظهار داشت: اگر قرار باشد از غنی سازی 20 درصد بگذریم باید امتیازات زیادی را از طرف غربی بگیریم که آن لغو تمامی تحریم‌هاست و نباید اینگونه باشد که تنها دو نوع تحریم‌های مربوط به حوزه‌های صنعتی و هسته‌ای شود.
 
رسایی بیان کرد: آنها ما را به اسم حقوق بشر و حمایت از تروریست تهدید می‌کنند و در این توافقنامه آمده تحریم‌های موجود به موضوع هسته‌ای آن هم در حوزه صنعتی برداشته می‌شود و این موضوع برد نیست بلکه باخت محض است.
 
نماینده مردم تهران در خانه ملت در پایان خاطرنشان کرد: مطالبه اصلی این است که آنهایی که مذاکره می‌کنند نباید از حقوق هسته‌ای مردم کوتاه بیایند تا بتوانیم منافع بسیاری را برای ملت بزرگوار ایران بدست آوریم.

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: صفوف ، تحریم ، مربوط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.