سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مردم شرق استان تهران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با امام راحل و رهبری تجدید میثاق کردند

راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در شهرها و روستاهاي مختلف شرق استان تهران آغاز و مردم یک صدا فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و با آرمان های مقدس امام راحل و رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ مردم هميشه در صحنه شهرهای رودهن، بومهن، پردیس، آبعلی، دماوند، گیلان، آبسرد،ارجمند و فیروزکوه ، از پير و جوان، زن و مرد و كودكان امروز همزمان با ساير شهرهاي كشور در راهپيمايي حق عليه باطل شركت كرده‌اند و شعار مرگ بر آمريكا سر داده‌اند.

مسئولان از جمله فرمانداران،ائمه جمعه و جماعات، بخشداران و شهرداران،اعضاهای شورای اسلامی شهر و روستا و روئسای ادارت و نهادهای دولتی و خصوصی و فرماندهان نظامی و انتظامی شرق استان تهران در کنار آحاد مردم و اقشار مختلف در اين راهپيمايي عظيم حضور يافته‌اند.

امروز مردم شرق استان تهران همراه با عكسهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب ندای "الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا "سر دادند تا جهانیان بفهمند که مردم ایران 35 سال پای انقلاب و رهبری خود ایستاده‌اند تا آن را تحویل صاحب اصلی خود حضرت ولی عصر (عج) بسپارند./ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.