سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يشكسوت نظام سلامت؛

توجه به سلامت اجتماعي شهروندان تهران از اهداف شوراي راهبردي شهر تهران

عضو شوراي راهبردي سلامت تهران يكي از اهداف شوراي راهبردي سلامت را توجه به سلامت اجتماعي شهروندان عنوان كرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دكتر حسين ملك افضلي  ضمن بيان اين مطلب افزود: رسيدگي به سلامت رواني و معنوي با مظاهر پيشگيري از خشونت و جرم، پزشك خانواده و مراقبت هاي بيمارستاني از ديگر اهداف اين شورا است.

وي در ادامه گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده ميان وزارت بهداشت و شهرداري تهران شوراي راهبردي سلامت شهر تهران تشكيل شد كه رياست آن توسط وزير بهداشت انتخاب و اعضاي آن با موافقت وزير بهداشت، شهردار تهران و رياست شورا انتخاب شده اند.

عضو شوراي سلامت شهر تهران با اشاره به تشكيل اولين جلسه شوراي راهبردي سلامت تهران در آينده اي نزديك افزود: قرار است كه اساسنامه شوراي راهبردي در اين جلسه تصويب شود، كه بر اساس تفاهم نامه و اساسنامه، ستادي به منظور اجرايي نمودن بندهاي تفاهم نامه تشكيل خواهد شد.

دكتر ملك افضلي مناطق 4 و 9 شهر تهران كه تحت پوشش دانشگاه هاي علوم پزشكي شهيد بهشتي و ايران هستند را از جمله مناطق اجرايي نمودن تفاهم نامه منعقده بين وزارت بهداشت و شهرداري عنوان كرد و گفت: در اين مناطق، خانه هاي سلامت در محلات تهران ايجاد مي شود و تيم سلامت، خدمات فعالي مانند همان خدمات مراكز بهداشتي و درماني روستاها در حوزه شهري ارائه خواهند كرد.

و ي در پايان ياد آور شد: كار نظارت بر خدمات درماني ارائه شده از سوي خانه هاي سلامت بر عهده مراكز بهداشتي، درماني، درمانگاهها و در نهايت بيمارستان ها و كلينيك ها است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.