سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

22 بهمن حماسه‌ای به بزرگی 24 خرداد

در سالی که مزین شده به «حماسه سیاسی و اقتصادی» برای چندمین بار مردم ولایتمدار و مرزدار سیستان و بلوچستان در لبیک به فرمایش رهبری حماسه سیاسی را با شکوه رقم زدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مردم مرزدار سیستان و بلوچستان در جای جای این استان پهناور، با نشان دادن گوشه‌هایی از اتحاد برگرفته از ایمان و اعتقاد راسخ به پرچم اسلام، ثابت کردند که تحریم و تهدید استکبار جهانی و اسرائیل غاصب هرگز در آنها تأثیرگذار نخواهد بود، بلکه وفاداری و پایبندی آنان را به انقلاب، نظام، رهبری و ولایت فقیه بیشتر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب سرافراز ایران اسلامی یک انقلاب اقتصادی و سیاسی محض نبود که طراوت و شادابی خود را از دست بدهد و کمرنگ شود بلکه برخواسته از سنت رسول الله بوده و ریشه در اعتقادات دینی دارد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به بیانات امام امت و رهبر عظیم الشان انقلاب خاطرنشان کرد: مردم متدین و فهیم ایران اسلامی می‌دانند و می‌بینند که اسلام به وسیله امام راحل احیا شد و طراوت گرفت و این مهم را نه از دیدگاه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بلکه به عنوان یک اصل اعتقادی پذیرفته‌اند و به آن پایبند هستند.

امام جمعه زاهدان حضور مداوم مردم در صحنه و پایبندی و دفاع مقتدرانه از انقلاب را رمز پیروزی و تداوم انقلاب بیان کرد.

22 بهمن جشن حریت و آزادی ملت ایران است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز متذکر شد: مردم دلاور و غیور ایران به ویژه در استان سیستان و بلوچستان آگاه‌تر و بیدارتر از هر زمانی امروز با صفوف به هم پیوسته شیعه و سنی، حماسه‌ای جاوید خلق کردند و به معاندان نظام و تفرقه‌افکنان مذاهب و فرق فهماندند که این مردم همیشه همگام، همراه، متحد و منسجم در کنار یکدیگر بوده و هرگونه ترفند، خیانت و جنایتی را از سوی دشمنان بر نمی‌تابند و به شدت با آنان مقابله خواهند کرد.

مولوی نذیر احمد سلامی تاکید کرد: این حضور به دنیا فهماند تحدید و تحریم علیه ملت ایران بی‌تاثیر است.

مردم سیستان و بلوچستان امروز با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در راهپیمایی 22 بهمن، حضور گسترده مردم را تجلی وحدت دانست و افزود: امروز از تمامی اقشار مردم در این راهپیمایی حضور یافته‌اند تا بگویند در تمام صحنه‌ها به آرمان‌های امام راحل و رهبری پایبند بوده و آنها در مقابل حرکات دشمنان حفاظت می‌کنند.

علی‌اوسط هاشمی ابراز داشت: اقشار مختلف مردم مومن شیعه و سنی این سامان همانند دوران پیروزی انقلاب، دوشادوش یکدیگر با همدلی، همنوایی، وحدت خود را به شایستگی به نمایش گذاشته و چونان همیشه به منظور تجدید میثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و شهدا حضور آگاهانه و پرشور آمدند تا اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

مردم شیعه و سنی استان سیستان‌ و بلوچستان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند که همیشه و در تمام عرصه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

22 بهمن اقتدار ملت ایران را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشاند

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: گرامیداشت 22 بهمن در واقع اعلام آمادگی ملت ایران برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

یعقوب جدگال خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه و در تمام صحنه‌ها به دنیا اثبات کرده‌اند که به نظام خود وفادار بوده و تا پای جان از ارزش‌های آن دفاع خواهند کرد.

جدگال بیان داشت: پشتیبانی مردم از نظام و حضور آنها در تمامی صحنه‌ها، نشانه اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم شهرستان چابهار نیز متحد و یکپارچه مانند سایر استان‌های کشور در جشن 22 بهمن ماه در غالب راهپیمایی حضور گسترده داشتند.

حضور گسترده مردم سراوان در جشن 22 بهمن

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: 22 بهمن روز حریت و آزادگی ملت ایران است و امروز مردم همه با شکوه خاص در این روز جشن شرکت کردند.

هدایت‌الله میرمرادزهی تصریح کرد: امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی به دشمنان فهامندیم که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران که برای آن خون داده‌ایم، تا پای جان ایستاده‌ایم و روز به روز درخت انقلاب تنومندتر خواهد شد.

مردم خاش خشم و انزجار خود را از دشمنان ملت ایران به نمایش گذاشتند

فرماندار شهرستنان خاش نیز گفت: در سی و پنجمین بهار آزادی مردم این شهرستان درخیابان‌ها حضور یافته، شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا و الله‌اکبر الله‌اکبر سر دادند تا بار دیگر بر ولایتمداری و اطاعت خویش از ولی امر مسلمین صحه بگذارند.

علیرضا شهرکی ادامه داد: صبح امروز همه گروه‌های اجتماعی اعم از کسبه، دانشجویان، فرهنگیان، روحانیان و… در راهپیمایی حضور یافتند، زنان و مردان انقلابی خردسالان خود را نیز همراه داشتند تا آنها نیز مشق عشق خمینی کردن را بیاموزند.

وی گفت: سرمای سوزناک زمستان نیز مانع از حضور مردم نشده و مردم با در دست داشتن پرچم‌های کوچک و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مانند رودی خروشان خود را به مسیر اصلی می‌رسانند تا دنیا را مبهوت پایداری و ولایت‌مداری خود کنند.

مردم شیعه و سنی استان سیستان‌ و بلوچستان در زاهدان، چابهار، میرجاوه، سراوان، زابل، چابهار و غیره  با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده‌اند تا با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» نفرت خود را از ایادی استکبار اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زاهدان ، حماسه ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.