سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

«مرگ بر آمریکا» از دورترین نقطه استان قزوین به گوش رسید

طنین «مرگ بر آمریکا» امروز از دورترین نقطه استان قزوین یعنی شهرستان آوج هم به گوش رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ 

راهپیمایی حماسی و پرصلابت 22 بهمن‌ماه 92 در آوج با طنین فریادهای مرگ بر آمریکا امسال شور و طعم دیگری داشت.

مراسم سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم‌زمان با سایر نقاط استان قزوین با حرارت و انگیزه دو چندان شهروندان آوج در دو بخش مرکزی و آبگرم این شهرستان تازه تأسیس امروز برای نشان دادن روح ایستادگی و اقتدار ملت برگزار شد.

امام جمعه شهر آوج در حاشیه راهپیمایی امروز  با غیر قابل توصیف کردن شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی امروز بی‌تردید تنها گزینه اصلی ملت ایران برابر یاوه‌بافی‌های تهدیدات توخالی مقامات آمریکایی است که اخیرأ با قلدری و روحیه جنگ‌جویی بار دیگر به مصاف نبرد با نظام جمهوری اسلامی به صف ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدضیاءلدین هاشمی با تأکید براینکه روح سربلندی و افتخار ملت ایران تا ابد در جریان است، ادامه داد: راهپیمایی امروز برخلاف تمام تصورات دشمنان و عناصر خودفروخته داخلی و خارجی با هیجان و شکوه بسیار ممتازی برگزار شد که نمادی از ایستادگی و یک رو بودن ملت ایران است.

این مسئول با اشاره به تلاش دشمنان برای انجام پروژه کمرنگ‌سازی اصل حضور و مشارکت مردم در طول دوره‌های مختلف تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت تمام جانبه ملت چیزی نیست که با چند تبلیغ و جوسازی ناچیز مقامات آمریکایی و اسرائیلی از بین رفته و به یأس تبدیل شود.


فرماندار آوج نیز در حاشیه راهپیمایی  گفت: حماسه 22بهمن امسال و فریادهای مداوم ملت در حمایت از اصل و کیان نظام اسلامی برگ برنده‌ای در مصاف با جبهه باطل بود.

سیدعبدالله موسوی ادامه داد: جریان باطل و استکبار که از ماه‌های گذشته با انواع برنامه‌ها و توطئه‌ها در پی کمرنگ‌سازی موج حضور و نشاط مردم در راهپیمایی امروز بود با مشاهده حضور میلیونی در جای جای کشور رنگ باخت.

این مسئول با تأکید براینکه وصف عزت و سربلندی ملت با هیچ رسانه‌ و خبری قابل بیان نیست، تصریح کرد: این سربلندی و استقامت از تدبیر امام راحل در روزهای اول انقلاب نشأت گرفته است که تا به امروز با گذشت سه دهه هنوز با عظمت باقی مانده است.

ماندن و مبارزه با جبهه باطل از سنگر صفوف در هم فشرده راهپیمایی در میادین و خیابان‌ها به بی‌تردید گزینه‌ای است که آمریکای یاوه‌گو با تمام گزینه‌های روز میز خود جرأت توان و رویارویی با این سرمایه عظیم میلیونی را ندارد و با این حضور مردم به ویژه در شهرستان آوج بار دیگر ادعای تأثیرگذاری تحریم‌ها تنها بر روی میز‌ و بر شاخک‌ آنتن‌های دروغ پراکن بی‌بی‌سی فارسی و رسانه‌های همسو با جریان جنگ طلب باقی ماند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.