سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

22 بهمن صحنه غرور ملی است

امروز مازندران هم همانند از هر گوشه ایران اسلامی ندای عزت‎خواهی بلند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مردم گلستان امسال با شکوه بیشتری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در هر کوی و برزن به خیابان‎ها خواهند آمدند و صحنه غرور ملی را در 22 بهمن به نمایش گذاشت‌اند.

امروز در سی و پنجمین پیروزی شکوهمندانه ایران اسلامی همه می‎آیند تا ایستادگی خود را در راه انقلاب اثبات کنند، می‎آیند تا با آرمان‎های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب میثاق تازه کنند.

مردم با این ندا در یوم‎الله 22 بهمن در صحنه حضور پیدا می‎کنند؛ اگر هدف از تحریم دوری مردم از یکدیگر است برای گسستن تحریم‎ها می‎آییم و برای برچیدن گزینه‎های روی میز حریف به صحنه می‎آئیم؛ می‎آئیم که بگوییم وقتی با هم باشیم جایی برای گزینه‎های روی میز دشمن نیست.

ملت ایران برای ناامید کردن بداندیشان می‎آید مردم برای تداوم عزت و استقلال به صحنه می‎آیند تا بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به تبعیت از مقام معظم رهبری نشان دهند.

امروز از هر گوشه ایران اسلامی ندای عزت‎خواهی بلند می‎شود گلستانی‎ها نیز در همه شهرها و روستاهای استان برای اقتدار بیشتر ایران سربلند در جشن ملی انقلاب شرکت می‌کنند.

علما و روحانیون گلستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کردند همپای ملت در مراسم این روز الهی حضور خواهند یافت./ز

برچسب ها: امروز ، گوشه ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.