سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

شعار الله اکبر، هیهات منا الذله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در یوم الله 22 بهمن

طنین شعار « الله اکبر »، « هیهات منا الذله »، « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل »، تبیین گزینه های روی میز ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

طنین حماسی شعارهای « الله اکبر »، « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن امسال، تبیین گزینه های روی میز ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است.

حضور در راهپیمایی سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، که در لبیک به ندای مقام عظمای ولایت مبنی بر تحقق حماسه سیاسی، و تجدید عهد با آرمان های گرانقدر امام خمینی (ره) و شهدای والای انقلاب اسلامی انجام می شود، در حقیقت پاسخی دیگر به تهدیدات و یاوه گویی های استکبار جهانسی و اسرائیل جنایتکار و تمامی زیاده خواهان جهان، و حمایت از مسضعفین و مظلومان و آزادگان سراسر دنیا محسوب می شود.

امسال، دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم صدایی ملت ایران در طنین شعار های « الله اکبر »، « هیهات منا الذله »، « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » و ... در راهپیمایی 22 بهمن را که برای تبیین گزینه های روی میز ملت ایران در مقابله با آن جهانخواران زیاده خواه سر داده می شود، به نظاره می نشینند.

ملت آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی و بویژه جوانان نیز بار دیگر در مقابل چشم جهانیان، وحدت، هملی و برادری خود در حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی و پایمردی و سربلندی در برابر زیاده خواهی، تهدید و تحریم های احمقانه استکبار جهانی را به نمایش می گذارند./ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.