سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

راهپیمایی 22 بهمن موثرترین گزینه روی میز ایران در برابر استکبار

دانه به دانه، نقطه به نقطه، کوی به کوی، خیابان به خیابان به هم می‌رسند امروز، مردمی که در دیار علویان خود را برای روز میعاد دوباره با خمینی کبیر و امتداد این راه با مقام معظم رهبری می‌پیمایند، در روز به نام یوم‌الله 22 بهمن.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سیل خروشان انقلابی مردم مازندران ساعت 10 صبح امروز 22 بهمن سال 1392 از 53 نقطه استان مازندران در شهرها و بخش‌ها و از 3 هزار و 700 نقطه در روستاهای استان مازندران برای یاری انقلاب اسلامی ایران جاری شد.

حضور مردم مازندران در همان دقایق اولیه صبح نشان از علاقه‌مندی دیار علویان به انقلاب اسلامی ایران دارد.

مازندارنی‌ها با تقدیم 10 هزار و 400 شهید دفاع مقدس برگ زرینی در دفاع از انقلاب اسلامی ایران دارند و امروز همگام با سایر مردم ایران آمدند تا اعلام کنند که برای دفاع از آرمان‌های امام(ره) و رهبر کبیر انقلاب آماده‌تر از گذشته هستند.

مردم مازندران بارها و بارها وفاداری خویش به انقلاب اسلامی ایران را به خوبی در صحنه‌های مختلف به اثبات رساندند و امروز نیز با حضور در صف‌های به هم فشرده مهر تایید بر عملکرد گذشته‌شان می‌زنند.

امروز قلب‌ها در مازندران به عشق انقلاب، امام(ره)، رهبر انقلاب و دستاوردهای ایران اسلامی در این 35 سال می‌تپد و گام‌ها برای دفاع از آرمان‌های ایران اسلامی استوارتر از قبل حرکت می‌کند و مشت‌ها نیز محکم‌تر از گذشته برای نشان دادن عزم مردم برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی گره می‌خورد تا به استکبار نشان دهد که مردم ایران با وجود برخی مشکلات اقتصادی وقتی پای صحبت آرمان‌های انقلاب اسلامی به میان بیاید مشکلات و موانع را به جان می‌خرند ولی دست از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران نمی‌کشند.

علویان مازندران امروز با تلفیق نسل انقلاب و نسل نو آمدند تا اعلام کنند که نسل گذشته انقلاب به خوبی اهداف انقلاب اسلامی را به نسل نو آموخته است و نسل نو انقلاب، نیز با حضور خویش در صحنه اعلام می‌کنند که اساتید آنها در تدریس درس انقلاب موفق عمل کردند./ش


برچسب ها: گزینه ، استکبار ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.