سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی و پنجمین حماسه 22 بهمن/

امیرسیاری: "اقتدار ایران" گزینه روی میز جدید آمریکا

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همه گزینه‌های روی میز آمریکا شکسته است و جدیدا نیز آنها یک میز جدید گذاشتند که روی آن اقتدار ایران است؛ با این اقتدار مردم همه نگاه‌ها به سمت کشور ما است و این حضور خود بزرگترین سد برای مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در سطح شهر، "امیر سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران درباره نزدیک شدن ناوگروه‌های ارتش به مرزهای آمریکا گفت: دو سوم کره زمین از آب تشکیل شده و 70 الی 80 درصد آن آب‌های آزاد بوده که متعلق به همه کشورهای دنیاست بنابراین ما اختیار داریم که در آب‌های آزاد حضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هر کشوری 50 کیلومتر مرز آبی دارد که نمی‌توان بدون اجازه وارد آنها شد به همین خاطر ما اهل تهدید و تجاوز نیستیم اما اهل ورود به آب‌های آزاد هستیم.

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ناوگروه 29 ارتش هم‌اکنون در خلیج عدن است و هنوز وارد اقیانوس اطلس نشده و در فروردین سال آینده به کشور برمی‌گردد.

امیر سیاری با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 خاطرنشان کرد: مردم پاسخ تهدیدها را می‌دهد و بازدارندگی به معنای پشتیبانی مردم از انقلاب است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور پرشور مردم گفت: آیا شور، هیجان و جمعیت بهتر از این می‌بینید.

وی تصریح کرد: همه گزینه‌های روی میز آمریکا شکسته است و جدیدا نیز آنها یک میز جدید گذاشتند که روی آن اقتدار ایران است؛ با این اقتدار مردم همه نگاه‌ها به سمت کشور ما است و این حضور خود بزرگترین سد برای مقابله با دشمنان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: درباره ، آزاد ، همه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.