سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد

دبیرکل جبهه پایداری: به کوری چشم آمریکا تا آخر نشان می‌دهیم پای حاکمیت ولایت هستیم

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مشهد مقدس گفت: به کوری چشم آمریکا تا آخر نشان می‌دهیم پای حاکمیت ولایت هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جمع فعالان فرهنگی مشهد در محل مسجدالنبی(ص)خیابان کوهسنگی این شهر افزود: انقلاب ما در واقع یک انقلاب فرهنگی بود نه یک کودتای کارگری، ما طاغوت را نمی‌خواستیم و آن چرا که برای به‌دست آوردنش مبارزه کردیم حاکمیت الهی، جمهوری اسلامی و مردم سالاری بود.

وی ادامه داد: در این کشور آنقدر کودتا کردند، برنامه ریختند و توطئه کردند؛ البته حال نیز این روند را چه با کندی، چه با تندی، چه با تحریم، چه اب نظامی گری و چعه در عرصه‌های فرهنگی، ادامه داده تا حاکمیت ولی فقیه حاکم نباشد.

آقاتهرانی با بیان اینکه باید برای رسیدن به نور و گذشتن از ظلمات، مبارزه کرد، گفت: به یاد داشته باشیم که اگر من و تو خواب باشیم، دشمن بیدار بوده و برای لحظات خواب و بیداری ما نیز برنامه ریزی می‌کند؛ آن چه امروز به تمامی افراد با هر مسئولیتی تاکید می‌کنم این است که با خون شهدا انس بگیریم و کاری کنیم که شرمنده خوب آن‌ها نباشیم.

وی تصریح کرد: امروز آنچه برای فرد فرد ما حیاتی بوده مبارزه با نفس است چراکه شیطان بزرگ همواره در کمین نشسته است، شیطان بزرگ با اصل عزت اسلامی ما کار دارد و ما با عزتمندی هرچه بیشتر نباید به این شیطان بزرگ میدان دهیمز/.


برچسب ها: دین ، اسلامی ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.