سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی و پنجمین حماسه 22 بهمن/

روی دیگر بنرهای صداقت آمریکایی با شعارهای جدید/ حضور پرشور مردم همیشه در صحنه

هنوز به ساعت رسمی شروع راهپیمایی نرسیده بودیم که خیابان‌های منتهی به میدان آزادی مملو از جمعیت‌هایی بود که پلاکاردهای نوشته شده از "من انقلابی‌ام" به سمت میدان‌ آزادی در حرکت بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ هنوز به ساعت رسمی شروع راهپیمایی نرسیده بودیم که خیابان‌های منتهی به میدان آزادی مملو از جمعیت‌هایی بود که پلاکاردهای نوشته شده از "من انقلابی‌ام" به سمت میدان‌ آزادی در حرکت بودند.

نکته جالب توجه اینکه "بنرهای صداقت آمریکایی" این بار روی دیگری از خود نشان دادند بنرهایی که با همان عکس معروف مستشار آمریکایی خودنمایی می‌کرد که در کنار آن نوشته شده بود "اگر غلطی از آنها سر بزند پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را نابود خواهیم کرد."

بیانات معمار کبیر انقلاب بر روی بنرهای صداقت آمریکایی این گونه نوشته شده بود "اگر آمریکا و اسرائیل لاالاالله بگویند ما قبول نداریم" چراکه آنها می‌خواهند سر ما کلاه بگذارند.

امروز مسیرهای منتهی به میدان آزادی با پرچم‌های زرد رنگ "ما برای نبرد بزرگ آماده‌ایم" مزین شده است پرچم‌هایی که بر فراز آسمان شکوه زیبایی را به حماسه امروز بخشیده‌اند حماسه‌ای که بزرگ‌تر از 24 خرداد رقم خورده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: میدان ، آزادی ، دیگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.