سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمارش معکوس تا آغاز برگزاری چهارمین جشنواره زنان و تولیدات ملی

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از آغاز چهارمین جشنواره بین‌المللی زنان و تولیدات ملی خبر داد.

فهیمه فیروزفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به استقبال شهروندان از دستاوردهای ارائه شده زنا سرپرست خانوار در سه دوره برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: چهارمین جشنواره زنان و تولیدات ملی از 30 بهمن آغاز و به مدت 20 روز تا 10 اسفند ماه برپا خواهد بود.
 
وی از توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به عنوان مهمترین رویکرد اتخاذ شده جهت برگزاری این جشنواره یاد کرد و افزود: در این دوره نیز نظیر سه دوره گذشته تولیدات زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خانه‌ای کوثر شهرداری تهران در معرفی نمایش و فروش قرار خواهد گرفت ضمن اینکه حضور برندهای مطرح در کنار این تولیدات سبب ایجاد فضای رقابتی خواهد شد.
 
مدیر ستاد توانمندسازی شهرداری تهران تاکید کرد: استقبال شهروندان در دوره‌های پیش از تولیدات زنان سرپرست خانوار بیانگر کیفیت بالا و قابل رقابت بودن این محصولات با برندهای مطرح است.
 
فیروزفر با بیان اینکه در این دوره نیز همانند سال گذشته مایحتاج مورد نیاز شهروندان نظیر خشکبار و شیرینی ارائه خواهد شد افزود: اختصاص یک سالن جهت عرضه‌ مواد غذایی ارگانیک(غنی شده) یکی از تفاوت‌های این دوره به سه دوره گذشته است ضمن اینکه تمامی محصولات ارائه شده با تخفیف ویژه به شهروندان عرضه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه یک سالن نیز جهت ارائه پوشاک و لوازم مورد نیاز کودکان در این نمایشگاه پیش بینی شده است تصریح کرد: پوشاک، کیف، کفش، چادر، از دیگر مواردی است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
 
گفتنی است، جشنواره از 30 بهمن تا 10 اسفند در بوستان گفتگو محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران از ساعت 10 لغایت 21 برپا می‌گردد.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.