سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

با اطاعت از رهبری، انقلاب را به سر منزل اصلی برسانیم

فرمانده تیپ امام صادق(ع) گفت: همیشه باید منتظر توطئه‌های دشمنان بود و با تحلیل درست از وقایع و اتفاقات و اطاعت از مقام معظم رهبری، انقلاب را به سر منزل اصلی برسانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر، در یادوراره شهدای طلبه و روحانی گردان 102 تیپ روحانیون تبلیغی-رزمی امام صادق(ع)، به شرایط حساس کنونی و لزوم هوشیاری و بیداری برای انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر بیداری و هوشیاری مردم نسبت به انقلاب بیشتر نشود، شاید با شرایطی روبر شویم که دشمنان کار بر ما سخت کنند.

فرمانده تیپ مستقل امام جعفرصادق(ع) به اهداف دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان در اوایل انقلاب به دنبال تغییر ماهیت انقلاب بود و می‌خواستند محتوای انقلاب همان محتوایی شاهنشاهی باشد و تنها اسمی از انقلاب بر سر زبان‌ها باشد.

وی ادامه داد: توطئه‌گران داخلی و خارجی همواره با زور و ارعاب، تهدیدات نظامی، تحریم‌های اقتصادی فلج کنند، ترروها و ... به دنبال تغییر هویت انقلاب و براندازی نظام بوده‌‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با اشاره به این که دشمن به دنبال ضربه زدن و نفوذ به قلب نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود؟ گفت: دشمنان بعد از رحلت امام خمینی(ره) تصور می کردند که می توانند به انقلاب و نظام ضربه بزنند، اما با انتخاب خلف صالح ایشان، مایوس و ناامید شدند و توطئه های آنان نقش بر آب شد.

فرمانده تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) با بیان این که با تاکید بر این که عنایت الهی همه جا شامل حال انقلاب و نظام بوده است، ابراز داشت: اگر اتفاقات تاریخ انقلاب را رصد کنیم، به درستی به هویت کارگردانان فتنه گری علیه نظام اسلامی و هنرپیشه‌گان آنان پی خواهیم برد.

وی با بیان این که تا انقلاب هست، توطئه‌‌های داخلی و خارجی وجود خواهد داشت، گفت: دشمنان دست بردار نیستند و دست از توطئه نخواهند کشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی فر در پایان به رسالت‌ حوزه‌های علمیه و طلاب اشاره کرد، و یادآور شد: همیشه باید منتظر توطئه‌های دشمنان بود و باید با تحلیل درست از وقایع و اتفاقات و پیروی بدون چون چرا از مقام معظم رهبری، انقلاب را به سر منزل اصلی برسانیم./ز

برچسب ها: قم ، اطاعت ، رهبری ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.