سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

ملت ایران در ۲۲ بهمن پاسخ همه تهدیدات استکبار را می‌دهند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: ملت سرافراز ایران در ۲۲ بهمن امسال با حضور در صحنه پاسخ همه تهدیدهای دشمن را می‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،

سردار رجبی با بیان اینکه ملت سرافراز ایران در ۲۲ بهمن امسال با حضور در صحنه پاسخ همه تهدیدهای دشمن را می‌دهند گفت:ما از ثمره بزرگ انقلاب اسلامی بهرمند هستیم و عظمت کشور توسط دشمن هم بیان می‌شود که این خود دلیلی بر توان بالای ما از هر حیث است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باوجود تمام مشکلات و تحریم‌ها توانست برای کشور ثمربخش باشد و این انقلاب با ماهیت دینی و اسلامی خود توانست نقش سازندگی، عمران و آبادانی را به درستی ایفا کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه ملت ایران با داشتن رهبری فرزانه توانست امنیت پایدار را برای مردم فراهم کند و براساس ماهیتی که دارد حامی ملت‌های آزاده باشد اضافه کرد:ماهیت انقلاب اسلامی با استکبار در تضاد همیشگی است و هم‌زمان با پیروزی انقلاب دشمنی استکبار نیز نسبت به این انقلاب آغاز شد و روز به روز بر شدت آن افزوده می‌شود.

سردار رجبی با بیان اینکه پیروزی کشور در صحنه‌های مختلف مرهون برکت خون شهداست، گفت: مردم و بویژه نیروهای بسیجی موظف به انجام کار برای توسعه رفاه در تمام عرصه‌ها هستند و باید در راه رسیدن به اقتدار در این کشور تلاش شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: 22بهمن ، تهدیدات ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.