سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنان عضو دوام سرعت به طور خودآموز مهارت‌های امدادونجات را آموختند

صبح امروز زنان عضو دوام سرعت برپایی چادر امدادونجات را در فضای عمومی پارک به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی زنان عضو دوام ساکن محلات در پارک کوکب محله هفت ناحیه دو به رقابت در زمینه سرعت برپایی و جمع آوری چادرهای امدادونجات پرداختند.
 
عباس خسروی دبیر ستاد بحران منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: این برنامه به شکل رقابت بین دو گروه به طور همزمان شروع شده و هر گروه با نصب میله‌ها اقدام به برپایی چادرهای آرم دار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نمودند.
 
وی با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها با هدف مهارت افزایی و چابک سازی رفتارهای حرفه‌ای گروه‌های امدادونجات در محلات انجام می‌گیرد افزود: حضور زنان خانه دار جهت شرکت در مسابقه مبین تعلق خاطر به مدیریت محله و احساس مسئولیت‌های اجتماعی در مواقع لزوم است.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 در پایان خاطرنشان کرد: به گروه برنده مسابقات جهت انگیزه افزایی در حضور همسایه‌ها و سایر هم محله‌ای‌ها جوایزی نفیس اهدا شد.
 
شایان ذکر است، که افراد شرکت کننده در این رقابت محله‌ای را زنان متاهل و خانه دار ساکن در محلات منطقه 9 تشکیل می‌دادند که پس از فراغت از امورات روزانه مدیریت منزل در رقابت‌ برپایی چادر و جمع آوری چادر امدادونجات شرکت کردند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: زنان ، عضو ، امدادونجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.