سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم و احساسات جوشان ملت ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت

خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم الله 22 بهمن، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در بیانیه خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آمده است:

ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران، برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله‌های سراسر نور انقلاب اسلامی است.

ایام‌الله دهه فجر، یادآور تلاش‌های مردان و زنان ایرانی برای برپایی حکومت اسلامی و برپاداری ارزش‌ها و خوبی‌هاست.

در تاریخ هر ملتی روزهایی که در آن قاطبه ملت به حداکثر همدلی و هم جهتی رسیده باشند، عزیز و به یاد ماندنی هستند و در تاریخ ایران عزیز به راستی 22 بهمن یکی از آن روزهاست که در فرهنگ انقلاب « یوم الله » نامیده می شوند.

مروری بر کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سی و پنج سال گذشته، خود زمینه شکر این نعمت بزرگ الهی را فراهم می‌آورد.

کشوری که در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فناوری رنج می‌برد و برای تهیه ضروری‌ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود، امروز با استقلال همه جانبه، یک به یک پله‌های ترقی را می‌پیماید. کشوری که تا دیروز می‌بایست برنامه‌های قدرت‌های استکباری را اجرا کند، امروز با اعتماد به نفس ملی، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان خود می‌کشد، و سرانجام کشوری که بیگانگان می‌کوشیدند با طرح‌هایی همچون کشف حجاب، اسلام را در آن منزوی کنند، امروز مرکز اسلام‌خواهی و اسلام‌دوستی در جهان اسلام است و ارزش‌های دینی مهم‌ترین رکن آن به شمار می‌رود.

آری، امروز ایران اسلامی، دارای ملتی آگاه، مستقل، آزاد، مؤمن و دارای بصیرت است و خار چشم دشمنان انسانیت به شمار می‌رود ‌و با همان شعارهای روزهای نخستین انقلاب،‌ به حرکت پرشتاب خود ادامه می‌دهد و بر همه توطئه‌ها‌، غلبه پیدا می‌کند.

خانه مطبوعات وخبرنگاران وخبرگزاریهای استان چهارمحال وبختیاری ازهمه احاد مردم انقلابی وخبرنگاران که همواره خود را مرهون و قدردان انقلاب اسلامی و برکات آن می دانند تقاضا دارد تا بار دیگر با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرینی کنند و میثاق دیرین خود را با انقلاب و رهبری محکم تر کنند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.