سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی: حضور در راه پیمایی باعث قدرت بیشتر ایران می شود

گودرزی وزیر ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد تا راه پیمایی 22 بهمن امسال به مانند سال های گذشته باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سال روز 22 بهمن را به ملت عزیز ایران تبریک می گویم. امیدوارم ورزشکارن محترم و جامعه ورزشی کشور مشابه سایر گروه های مردم و آحاد ملت در این راه پیمایی حضور داشته باشند و با لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب و همچنین دعوت رئیس جمهور محترم، امسال راه پیمایی بسیار باشکوهی داشته باشیم تا بتوانیم پشتوانه ای محکم و استوار باشیم برای قوی تر شدن موضع مردم در میادین و عرصه های بین المللی وهم چنین مذاکراتی که در شرف انجام است.

همچنین سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از حب درویش که مسیر فدراسیون فوتبال تا وزارت ورزش را با روپایی طی کرد، گفت: این ورزشکار عزیز راه پیمایی خود را از امروز آغاز کرد. مطمئن باشید جامعه ورزش ایران هم با بیش از 13 هزار هیئت ورزشی در سراسر کشور و با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان و کارکنان وزارت خانه و فدراسیون ها حضور گسترده ای در کنار مردم عزیز کشورمان در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن خواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، ایران ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
فوتبالیستهای میلیاردی هم تا حالا تو راهپیمایها شرکت کردند یا فقط پول بیت المال را حیف ومیل کردند انقلاب صحنه های دیگری هم غیر از بیت المال وقهر کردن وبازی نکردن و...داره کمی هم با مردم تو سختی ها شریک شید