سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف ده درصدی بیمه شدگان روستایی در دهه فجر امسال

مدیر عامل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: افرادی که در دهه فجر امسال به عضویت و ثبت نام در طرح بیمه اجتماعی روستاییان اقدام کرده‌اند از تخفیف ده درصدی در پرداخت‌ها بهره مند می‌شود.

حمید کلانتری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: افرادی که در دهه مبارک فجر امسال نسبت به عضویت و ثبت نام خود در بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اقدام کرده‌اند از تخفیف ده درصدی در پرداخت‌ها نسبت به سایر متقاضیان بهره مند می شوند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت بحث بیمه ها اجتماعی روستاییان به عشایر و کشاورزان و نداشتن اطلاعات لازم برای جوامع هدف اجرای این طرح ضروری است.
 
همچنین در این راستا ارائه خدمات رسانی در خصوص عضویت در این بیمه و مزیت‌های آن با سایر بیمه‌ها باید از راه‌های مختلف اطلاع رسانی شود.
 
مدیر عامل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیماری از روستاها و مناطق محروم در کشور از حداقل امکانات برخوردار هستند باید نسبت به رفاه حال این قشر زحمت کش و برآورده کردن خواسته‌های آنان توجهات لازم از سوی مسئولان صورت گیرد که اجرای این طرح می‌تواند یکی از پشتوانه‌های مهم برای این افراد محسوب شود.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.