سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

وجود 1400چاه آب غیر مجاز در لرستان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان از وجود هزار و 400 چاه آب غیر مجاز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ علی امید سیفی گفت: در حال حاضر هزار و 428 چاه آب غیر مجاز در لرستان وجود دارد.

وی با اشاره به میزان آب برداشتی از طریق این چاههای غیر مجاز آب در لرستان گفت: سالانه بیش از 47.5 میلیون متر مکعب آب از طریق این چاههای غیر مجاز برداشت می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان به طرحهای ایستگاه پمپاژ استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایستگاه پمپاژ جایدر در شهرستان پلدختر 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سیفی با بیان اینکه این ایستگاه پمپاژ دو هزار هکتار از زمینهای کشاورزی را تحت پوشش قرار می دهد عنوان کرد: توسط این ایستگاه پمپاژ 18 میلیون متر مکعب آب استحصال می شود.

وی همچنین با اشاره به ایستگاه پمپاژ واشیان بیان داشت: این ایستگاه پمپاژ نیز 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از محل اعتبارات استانی در حال احداث است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان با بیان اینکه این ایستگاه پمپاژ هزار و 250 هکتار از زمینهای کشاورزی را تحت پوشش قرار می دهد تصریح کرد: ایستگاه پمپاژ واشیان نیز 11 میلیون متر مکعب آب را استحصال می کند.

وی به ایستگاه پمپاژ چم مهر اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات اجرایی این ایستگاه پمپاژ رو به اتمام است و 11 میلیون متر مکعب آب را استحصال می کند.
انتهای پیام/ش
برچسب ها: وجود ، آب ، غیرمجاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.