سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بازدید امروز اعضای شورای شهر از منطقه 18 مطرح شد

آلودگی زیست محیطی معدن شن و ماسه علیرغم مصوبه دولت/افتتاح اتوبان بهار تا 3 هفته آینده

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به بازدید امروز اعضای شورای شهر از منطقه 18 گفت: آلودگی زیست محیطی معدن شن و ماسه علیرغم مصوبه دولت هنوز مشکل بزرگ این منطقه است.

اقبال شاکری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بازدید امروز اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه 18 اظهارداشت: در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه‌های عظیم عمرانی مناطق امروز تعدادی از اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه 18 بازدید کردند.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: طی بازدید امروز از اتوبان‌های در حال احداث بهار، شهید بروجردی و همچنین اتوبان آزادگان بازدید شد که اتوبان بهار تا 3 هفته آتی به بهره برداری خواهد رسید اما پروژه‌های اتوبان شهید بروجردی با وجود اینکه یکی از مهمترین پرژوه‌های منطقه است سرعت پایینی در حال انجام است که در تلاش هستیم این پروژه را به معاونت فنی و عمرانی شهرداری واگذار کنیم تا در انجام و بهره برداری از آن تسریع شود.
 
وی افزود: همچنین طی بازدید امروز از مجوعه‌ تفرجگاهی به مساحت 400 هکتار در اطراف رودخانه کن نیز بازدید و پیشرفت آن مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
شاکری در ادامه بیان داشت: همچنین از یک معدن شن و ماسه منطقه امروز بازدید شد که متاسفانه یک معضل زیست محیطی تبدیل شده و علیرغم مصوبه دولت در خصوص تملک و تغییر کاربری آن هنوز شهرداری موفق به این کار نشده است.
 
وی افزود: این معدن در برخی قسمت‌ها تا عمق 200 متری پایین رفته و حتی به آب‌های زیرزمینی رسیده است و مشکلاتی از قبیل آلودگی زیست محیطی، بزهکاری اجتماعی آن را به همراه داشته است که لزوم رسیدگی به آن را دوچندان می‌کند.
 
شایان ذکر است، در بازدید امروز اعضای شورای شهر از منطقه 18 اقبال شاکری، ابوالفضل قناعتی، احمد حکیمی پور، محمد سالاری و حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی حضور داشتند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شورا ، دیدار ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.