سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندومی است که سبب شادی و امید دوستان ایران و ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ جعفر قادری افزود: مردم ایران در طول 34 سالی که از انقلاب گذشته همیشه در صحنه‌های مختلف برای دفاع از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب حاضر بوده و امسال هم با توجه به شرایط موجود حضوری باشکوه‌تر از قبل دارند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ادامه داد: امسال مردم با هر گرایش و سلیقه سیاسی در راهپیمایی شرکت می‌کنند، چرا که حضور گسترده آنان پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته‌ای است.

قادری با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه دشمنی‌های آمریکائیان را از یاد نخواهند برد، افزود: مذاکره در مسائل هسته‌ای هرگز به معنای پشت پازدن به آرمان‌های انقلاب و عجز ملت ایران نیست و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از تعبیر نشدن خواب آمریکائیان و دوستان غربی آن‌ها است.

نماینده مردم شیراز با اشاره به اینکه 22 بهمن رفراندومی است که سبب شادی و امید دوستان ایران و یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود، گفت: حضور جدی مسئولان در کنار مردم می‌تواند در بی‌اثر کردن نقشه‌های شوم استکبار مبنی بر جداافکنی میان ملت و مسوولان مؤثر باشد.

وی افزود: علاوه بر این حضور مسئولان در کنار مردم در راهپیمایی 22 بهمن به مسئولان یادآور می‌شود که تنها راه موفقیت و سربلندی در این نظام همراهی و همگامی با مردم است.

قادری درباره اهانت‌ها و بی‌ادبی‌های اخیر مقامات آمریکایی نسبت به ملت ایران بیان کرد: مسوولان سیاسی ما باید به این اهانت‌ها پاسخ قاطع دهند و اعلام ایران مبنی بر پذیرش مذاکرات نباید منجر به این هتاکی‌ها شود.

وی گفت: شرکت ایران در مذاکرات بر مبنای تاکتیک‌های سیاسی بوده و این اهانت‌ها نمی‌تواند هیچ خللی در عزم مردم ایران ایجاد کند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: راهپیمایی ، بهمن ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.