سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جلوه ای از اقتدار ملت ایران

امام جمعه کلارآباد گفت : حضور گسترده و حماسی ملت ایران در روز راهپیمایی 22 بهمن جلوه ای از اقتدار، بالندگی و نشانه پایبندی مردم به ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام عبدالرحمن سورتیچی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري افزود:حضور سراسر غرور آفرین ملت آگاه در راهپیمایی یوم 22بهمن مبین پیوند ناگسستی آنان در برابر اختلاف افکنی دشمنان است.

وی اظهار داشت: 22 بهمن در واقع روز تجلی عزم راسخ ملت ایران در برابر زیاده خواهی و ظلم ستیزی ایادی استکبار غرب است.

سورتیچی 22 بهمن را ماندگارترین سند افتخار در تاریخ ایران اسلامی دانست و ادامه داد:این پیروزی بزرگ درحقیقت با رشادت ها، ایثارگری ها و شهادت طلبی های دلیر مردانی به دست آمد که برای بقای نظام اسلامی جانشان را تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه کلآرآباد با اشاره به ادامه توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گغت: امروز دشمن در صدد است تا با تبلیغات سوء زمینه یاس و ناامیدی در مردم ایجاد کند و حضور آنان را در صحنه های سیاسی و اجتماعی کمرنگ جلوه دهد.

وی افزود : دشمن باید بداند ملت ایران همان ملتی هستند که در سال 57 با دست خالی، رهنمودهای پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب و سلاح ایمان این انقلاب را به پیروزی رساندند.

سورتیچی گفت : امیدواریم در 22 بهمن امسال نیز مردم همچون سال های گذشته با گام های استوارتر و عزمی راسخ تر در صحنه حضور یابند و مشتی محکمی بریاوه گویی های دشمنان بزنند.

انتهای پیام ///

برچسب ها: راهپیمایی ، اقتدار ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.