سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

پیروزی انقلاب اسلامی، در هم شکننده ابهت کاذب استکبار جهانی

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت کاذب استکبار جهانی را در هم شکست، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار و عزت را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري ، حجت الاسلام محمدتقی خلیل نژاد در مراسم جشن دهه مبارک فجر در ساری افزود: امروز بیداری اسلامی در جهان نشات گرفته از اقتدار نظام اسلامی ایران است.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای عدیده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی انقلاب اسلامی ایران، اظهارداشت: دهه مبارک فجر تجلی ایمان الهی و ولایت پذیری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه ملت ایران در شرایطی سی و پنجمین سالگرد پیروزمندانه انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که با تدبیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هر روز شاهد پیروزی و کسب موفقیت و استحکام پایه های نظام اسلامی هستیم .

حجت الاسلام خلیل نژاد با اشاره به اینکه استقلال و وحدت امت بپا خاسته از برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود، بیان داشت: ندای حضرت امام خمینی (ره) از قلب فرهنگ اسلام نشات گرفته است.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: انقلاب ، پیروزی ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.