سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

قدرت نظام لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدرت و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر امروز در نشست روحانیان خلخال که در دفتر امام جمعه شهرستان خلخال برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب به قدرت الهی این نظام و امت پی برده‌اند.

وی با اشاره به سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان نسبت به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه بوده و عملا متوجه ناتوانی خود در برابر این نظام الهی و دینی هستند.

کاملی فر افزود: دشمنان به خاطر همین قدرت معنوی و علمی ایران اسلامی اکنون در حال عقب‌گرد هستند و چشم دیدن این همه پیشرفت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما به دست متخصصان و جوانان این مرز و بوم را ندارند.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر دشمنان ما را از هر سو تهدید کرده‌اند ولی با تدبیر ارزشمند مقام معظم رهبری تمامی تهدیدهای آنها به فرصت تبدیل شده که توسعه امروزی کشور ما مرهون زحمات امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و این نظام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان در ادامه خطاب به روحانیان یادآور شد: تبعیت از ولایت و حرکت سایه به سایه در کنار رهنمودهای پدرانه‌اش می‌تواند ما را به سرمنزل مقصود که همان پیروزی بر کفر و استکبار است، برساند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، قدرت ، نظام ، لرزه ، اندام ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.