سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

1000 كيلومتر از راههاي استان سمنان بهسازي و آسفالت مي شود

مديركل راه و ترابري استان سمنان گفت : 1000 كيلومتر از راههاي مواصلاتي استان سمنان تا پايان اسفند امسال بهسازي و آسفالت مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وترابري استان سمنان ، منوچهر رحماني اظهار داشت: حدود 1000 كيلومتر از شبكه بهسازي و آسفالت در قالب پنج طرح ضربتي راهداري به ارزش 300 ميليارد ريال تا پايان اسفند امسال به بهره برداري مي رسد.

وي بيان كرد : طرح ايمن سازي در محورهاي چنداب - گرمسار با نصب تابلوي vms و در محور سمنان - شهميرزاد به صورت نصب برج نوري ، اجرا شده است.

مديركل راه و ترابري استان سمنان گفت : در اين پروژه ها افزون بر شش ميليارد و 286 ميليون ريال از محل استاني و ملي هزينه شده است.

رحماني تصريح كرد : خط كشي راهها، برجسته سازي نقاط حادثه خيز، روكش آسفالت، نصب علائم از جمله اقداماتي است كه اين اداره كل انجام داده تا مردم تردد خوبي داشته باشند.

وي با بيان اينكه در كنار امور راهداري 288 پروژه مختلف اعم از راه اصلي و فرعي و حادثه خيز را داريم،گفت: 90 پروژه با اولويت ويژه درحال انجام است كه پيش بيني مي شود حدود 30 درصد از اين پروژه ها در نيمه اول سال 93 به بهره برداري برسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: راه ، سمنان ، بهسازی ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.