سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل منطقه 6 برای راهپیمایی 22 بهمن

شهرداری منطقه 6 به مناسبت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، با برپایی 22 غرفه و با آمادگی کامل پذیرای شهروندان است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عظیم بابائی شهردار منطقه ، ضمن اعلام این خبرگفت: به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن، شهرداری منطقه با برپایی 22 غرفه به مراجعه کنندگان خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه می کند. خانواده ها می توانند به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان، بینایی سنجی، ویزیت چشم پزشکی، غربالگری فشارخون و قند خون، تزریق واکسن هپاتیت بی، چکاپ پزشکی و آموزش کمک های اولیه بهره مند شوند.
 
شهردار منطقه 6 با اشاره به دیگر خدمات قابل ارائه به شهروندان خاطر نشان کرد: نقاشی و الگوبرداری با موضوعات انقلاب، اختصاص محوطه بازی بادی، گریم کودکان، مسابقه مارو پله در صفحه بزرگ، دقایقی با قرآن، مسابقه قرآنی ویژه خانواده ها، بازی های رایانه ای، هنرهای دستی با ارائه هدایای رایگان، طراحی کاریکاتور، نمایشگاه عکس روزشمار انقلاب و غرفه تفریحی و ورزشی پینت بال از دیگر خدماتی که به شهروندان ارائه می شود.
 
بابائی در پایان یادآور شد: خیابان انقلاب، آزادی و معابر منتهی به مراسم راهپیمایی به طول 10 هزار متر طول و رنگ آمیزی نرده و جداول بی آر تی به متراژ 15 هزار مترمربع توسط اداره زیباسازی شهرداری منطقه آماده سازی شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.