سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

خارج کردن مددجویان از چرخه حمایت با توانمندسازی اولویت ماست

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: خارج کردن مددجویان از چرخه حمایت بهزیستی با توانمندسازی آنان از رویکردهای اساسی سازمان بهزیستی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، راضیه خدادوست صبح امروز در مراسمی که به مناسبت دهه فجر در این اداره برگزار شد، در جمع کارکنان این اداره با اشاره به رویکردهای اساسی بهزیستی، اظهار داشت: خارج کردن مددجویان از چرخه حمایت بهزیستی با توانمندسازی آنان از جمله این رویکردها است.

وی با اشاره به لزوم تأمین مسکن برای مددجویان، تصریح کرد: مسکن از نیازهای اساسی افراد به ویژه مددجویان محسوب می‌شود.

خدادوست به خدمات ارائه شده به مددجویان در ارتباط با تأمین مسکن اشاره کرد و اذعان داشت: در ایام دهه فجر امسال بیش از 60 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: با حمایت و همکاری سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها می‌توانیم در تأمین مسکن مددجویان بهزیستی بیش از پیش موفق باشیم.

وی به کمک‌های خیران و انجام کارهای خداپسندانه اشاره کرد و گفت: خیران در این زمینه مساعدت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و با استمرار حمایت خیران در توانمندسازی مددجویان بهتر عمل خواهیم کرد.

خدادوست در ادامه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا رشادت دلیرمردان و شیر زنان در زمان به ثمر نشستن انقلاب یادآوری شود.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.