سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی به رجزخوانی دشمن است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به رجزخوانی‌های اخیر دشمن است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علیرضا رادمان اظهار کرد: ملت ایران همواره پاسخ بی‌ادبی‌ کشورهای قدرت‌طلب را در میدان عمل می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران در برهه‌ای حساس از زمان قرار دارد و در دوران کنونی تنها راه هدایت و برون‌رفت از آن اطاعت از فرامین رهبری معظم انقلاب است.

این مسئول با تشریح ویژه‌برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشور از محل چهارراه بیهق و روبه‌روی مسجد جامع آغاز می‌شود و در میدان کارگر پایان می‌یابد.

رادمان تصریح کرد: از جمله برنامه‌ها در روز 22 بهمن اجرای برنامه رادیو انقلاب اسلامی، سوزاندن آدمک‌های کشور آمریکا و اشغالگر قدس اسرائیل، استقرار ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان، استقرار نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر و اورژانس 115 در طول مسیر برای انجام امور درمانی، استقرار ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نمایشگاه عکس با موضوعات انقلاب اسلامی در گذشته و حال، برپایی نمایشگاه کتاب، فجر و ... است.

وی خواستار حضور مردم در این مراسم شد و گفت: دشمن از حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب می‌هراسد و حضور مردم در این راهپیمایی در حقیقت مشت محکمی است بر دهان بی‌ادب و رجزخوان کشورهایی که نمی‌توانند شاهد پیروزی ملت ما را در عرصه هسته‌ای، سیاسی، پزشکی، صنعتی و ... باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، راهپیمایی ، بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.