سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

22بهمن، نماد وحدت، همدلی و انسجام ملت ایران است

22بهمن نماد وحدت، همدلی و انسجام ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز تاریخی حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد

 

.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،اموزش پرورش خراسان شمالی طی بیانیه ای اعلام کرد: به مناسبت یوم الله 22بهمن از احاد ملت ایران برای حضور در راهپیمایی دعوت به عمل اورد.

این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت‌بخش مقام معظم رهبری با پاسخ قاطع و اقدام هوشمندانه ملت بصیرت‌مند مواجه خواهند شد و سیلی محکمی از نمایش حماسه حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در روز 22 بهمن نیز خواهد خورد.

اینک بر ماست که در روز تاریخی 22 بهمن با تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق این ارزش‌ها گام‌های استوار و بالنده‌ای برداریم و روح افلاکی و بلندشهدای گران‌سنگ انقلابمان را شاد سازیم.

جامعه‌ی فرهنگیان و دانش آموزان خراسان شمالی نیز هم‌نوا با ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل کوبیده و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهد زد.

برچسب ها: 22 بهمن ، همدلی ، انسجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.