سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شهرستان پردیس آمادگی پذیرش 500 هزار نفر جمعیت را ندارد

نماینده شهرستان پردیس در شورای عالی استانها گفت:شهرستان پردیس بخاطروجود ضعف ها و کمبود های فراوان در زیرساخت ها آمادگی پذیرش 500 هزار نفر جمعیت را ندارد .

 

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن از فاصله زیرساخت های شهرستان پردیس با مرز استاندارد خبرداد و گفت:تامین زیرساخت های شهرستان پردیس اولویت اصلی برنامه های من به عنوان نماینده این منطقه درشورای عالی استانها است.

وی با اشاره به طرح مشکلات زیرساخت های پردیس در جلسه اسفند ماه شورای عالی استانها تصریح کرد : باواگذاری 130 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان پردیس ،استانداری در حوزه تامین زیرساخت های این منطقه باید فکری اساسی را در قالب طرح های اجرایی اعمال کند.

نماینده پردیس در شورای عالی استانها با تاکید بر ضعف های زیرساختی در این شهرستان اضافه کرد:سرانه های آموزشی و خدماتی و بداشتی و درمانی و آب و فاضلاب و غیره در شهرستان پردیس رشدی ندارد واگراگر زیرساخت ها تامین نشود شهرستان با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

قانبیلی در خاتمه اظهارداشت :پنجشنبه کمیسیونهای مختلف شوراعالی استانها وهمچنین حضور اعضاء این شورا در کمیسیونهای مختلف دولت مشخص می شود و استارت کار این شورا ، 24بهمن ماه زده خواهد شد.


برچسب ها: پردیس ، جمعیت ، مسکن مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.