سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

خسارت هزار میلیاردی بارش سنگین برف به واحدهای صنفی و صنعتی غرب مازندران

بارش سنگین و بی سابقه برف در غرب استان مازندران هزار میلیارد ریال خسارت به واحدهای صنعتی،معدنی و صنفی منطقه وارد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران در جمع خبرنگاران در شهرستان تنکابن که کانون بحران برف در غرب استان بود با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ارزیابی کارشناسان از میزان خسارت وارده به واحدهای صنفی و صنعتی منطقه آسیب دیده حدود 30 واحد صنعتی به میزان 700 میلیارد ریال و 350 میلیارد ریال نیز به واحدهای صنفی خسارت و زیان وارد گردید.

محمد پور عمران افزود: بیشترین خسارت به واحدهای صنفی در تنکابن و بیشترین خسارت وارده به واحدهای صنعتی در عباس آباد وارد شد.

محمد پور تصریح کرد:در بحران سفید برف به واحدهای صنفی و صنعتی در شهرهای نوشهر،چالوس،عباس آباد،تنکابن و رامسر خسارت جدی وارد کرد.

وی افزود: به واحدهای صنعتی شرکت بی بافت و حوله های خسارتهای چند میلیاردی وارد شد.

محمدپور اظهار داشت:نتیجه ارزیابی کارشناسان درخصوص خسارتهای وارده به واحدهای صنعتی و صنفی به معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران اعلام گردید.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با اشاره به اقدامات سازمان متبوعش در رسیدگی به مردم آسیب دیده از بحران سفید برف گفت:در حوزه تامین آرد،نان،اقلام غذایی،آب معدنی و بازرسی در حوزه های مختلف،تامین و استفاده از لودرها،ماشین های معادن برای بازگشایی جاده و اعزام تیم های امدادی برای حضور به موقع در محل آسیب دیده وارد عمل شدند.

انتهای پیام ///

برچسب ها: خسارت ، برف ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.