سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باغجری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمایندگان دولت با مناظره بی‌سوادی منتقدان را آشکار سازند

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه آزاد کرج با بیان اینکه از نمایندگان دولت دعوت می‌نماید تا بی‌سوادی منتقدین را در این مناظره آشکار سازد، گفت: اگر واکنش دولت در برابر نظرات مخالف بدین شکل ادامه یابد و به جای رفع نواقص، آن‌ها را به بی‌سوادی متهم کند، کشور در اجرای طرح‌های کلان مواجه می‌شود.

"مهدی باغجری"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور کشورمان نسبت به منتقدین، گفت: دکتر روحانی در کتاب "دیپلماسی هسته‌ای و امنیت ملی" خود نوشته است: "انتقاد به یک معروف باید به کار شایسته تبدیل شود و انتقاد کننده در انتظار تشویق باشد و نه تنبیه... بزرگ‌ترین شجاعت پذیرش اشتباه و خطا از طرف مسئولان است." و این در حالی است که متاسفانه دولت در اجرای طرح‌های تکریمی با مشکل جدی مواجه است. چرا که تکریم منتقد توقع بی‌جایی از دولت تدبیر و امید نیست.

وی اظهار داشت: توزیع سبد کالا آزمون مناسبی بود تا هم توان مدیریتی و اجرایی دولت نمایان شود و هم ظرفیت انتقاد پذیری و پاسخگویی دولتمردان معین شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه آزاد کرج تاکید کرد: اگر واکنش دولت در برابر نظرات کار‌شناسان و متخصصان کشور بدین شکل ادامه یابد و به جای برطرف ساختن مشکلات و نواقص، آن‌ها را به بی‌سوادی متهم کند، کشور در اجرای طرح‌های کلانی چون گام دوم هدفمندی یارانه‌ها با چالش‌های بزرگی مواجه خواهد شد.
 
باغجری در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، آمادگی خود را جهت برگزاری مناظره‌ای با موضوع توافقنامه ژنو اعلام می‌دارد و از نمایندگان دولت دعوت می‌نماید تا بی‌سوادی منتقدین را در این مناظره آشکار سازد و امیدواریم دولت راستگویان در اجرای وعده‌های دیگری که داده است، اینگونه عمل نکند.  

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.