سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

ندای توحیدی و استکبار ستیزی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن

دادگستری خراسان شمالی در بیانیه ای اعلام کرد:انقلاب اسلامی معجزه ی بزرگ اما م خمینی (ره) بزرگ مرد تاریخ که پس از طی راهی پر حادثه و فراز ونشیب بسیار در 22بهمن 1357 با دم مسیحایی امام عزیز به پیروزی رسید که این پیروزی نشان از عظمت دین خدا در تأ مین آزادی ،عزت و استقلال یک ملت وشایستگی مردمی است که در تاریخ صاحب افتخار بزرگی بوده است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، 

نداي توحيدي و ضد استكباري ملت غيور كشورمان اين بار در برخي از ديگر بلاد اسلامي كه سالها تحت استعمار غرب بوده اند طنين انداز شده و ملتهاي مسلمان با خيزش و حركتهاي مردمي و با تاسي از نداي توحيدي و اصول ارزشمند اسلام ناب محمدي پرچم استقلال و آزادي ملتها را برافراشته اند .

استقلال حقیقی ما كه بهاي آن اگرچه سنگين بود و هزاران شهيد از خرداد 42 تا دانشمندان هسته اي شهيدمان در راه آن تقديم گرديد، اما عزت و عظمتي عظيم به ايران داد كه در طول تاريخ كم نظير بوده است. عزتي كه مبتني بر محبوبيت در قلوب آزاديخواهان حقيقي دنيا است.

امروز انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی آن به برکت خون شهدا و حضور یکپارچه مردم تحت رهبری داهیانه و پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای دام عزه به یگانه الگوی شکل‌دهی خیزش‌های اسلامی و اجتماعی ملل تحت ستم نظام‌سلطه درآمده و کارکنان دادگستری استان ضمن دعوت از همه اقشار برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن وضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل ،شهدا، ایثارگران با صدای رسا اعلام می کنند که گوش به فرمان ولی امر خود ایستاده اند وتا سر حد جان مطیع اوامر راهگشای ایشان هستند ./

برچسب ها: ندای ، توحیدی ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.