سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن

ملت ایران بار دیگر پاسخ اظهارات گستاخانه مقامات آمریکایی را خواهند داد

جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن‌ماه ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور باشکوه در این راهپیمایی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن‌ماه ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور باشکوه در این راهپیمایی بیانیه‌ای را صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه تصریح شده است: پیروزی تاریخ‌ساز ملت بزرگ ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن1357 به رهبری معمار کبیری به وقوع پیوست که متخلق به معنویت، اخلاق، ساده‌زیستی و سازش‌ناپذیری برآمده از ظرفیت عظیم مردمی وازاین رو تحقق شعار نه شرقی و نه غربی و توجه به محرومان و نقش غنای امت مسلمان در قالب پیکره منسجم جهان اسلام دانست.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینگونه بود که این انقلاب در جهان معاصر الگوی سرنوشت‌سازی برای کشورهای منطقه و دنیا شد و موج بیداری اسلامی نقطه تبلور این انقلاب بود.

در بخشی از بیانیه جامعه اسلامی مهندسین تصریح شده است: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری درتداوم حیات شجره تنومند انقلاب با اتکای به این ظرفیت سترگ مردمی دستمایه پیشرفت‌های شگرفی شد که اینک نمودهای بارز آن را می‌توان به عینه در حوزه‌های گوناگون نظیر انرژی هسته‌ای و فن‌آوری زیستی، نانو و داروهای نوترکیب و دستاوردهای هوا و فضا دید.

این بیانیه می‌افزاید: جامعه اسلامی مهندسین ضمن دعوت دیگر بار از ملت بزرگ، انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال جاری می‌طلبد که این حماسه حضور پاسخ معنی داری به اظهارات گستاخانه،بی ادبانه و تکراری و بدور از اخلاق مقامات کژاندیش آمریکایی و دشمنان انقلاب باشد که اگر ظرفیت های بالقوه کشور وسرمایه‌های بی‌بدیل آن نبود بدون تردید دولت‌های غربی و اروپایی را با داعیه توسعه یافتگی به پای میز مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی درمناقشه هسته‌ای نمی‌کشاند که ظرفیت ملی دیپلماسی هم ایشان را مسخور امت ما ساخته است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: اینک بر ماست که در دهه پیشرفت و عدالت با تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب   اسلامی و بیعت با منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق این ارزش‌های گام‌های استوار و بالنده‌ای برداریم و روح افلاکی و بلندشهدای گران‌سنگ تاریخ مصور انقلابمان را شاد سازیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.