سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه: با خودروهای "دودزا" برخورد می شود

رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه از برخورد ماموران راهنمایی و رانندگی با خودروهای دودزا در سطح شهر خبر داد و گفت: پلیس برابر قانون با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا برخورد کرده و این خودروها اعمال قانون می شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سرهنگ رضا امیری با بیان اینکه یکی از علل ترافیک در روزهای برفی و بارانی خرابی خودروها به ویژه خودروهای فرسوده است، از رانندگان خواست قبل از حرکت دادن خودرو به ویژه در روزهای بارانی و برفی ازسالم بودن آن اطمینان پیدا کنند.

رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ما اصولا جریمه را تنها راه حل ندانسته و ترجیح می دهیم از طریق فرهنگ سازی و آموزش شهروندان توجه به قانون را نهادینه کنیم، اظهار داشت: از این پس در تمامی طرح های راهنمایی و راندگی قطعا سلامت فنی خودروها نیز مورد تاکید قرار خواهد گرفت و به آن به عنوان یک تخلف غیر قابل گذشت پرداخته می شود.

امیری افزود: رانندگان باید هنگام بروز نقص فنی در خودرو، بلافاصله آن را به سمت راست معبر منتقل کرده و از بستن معابر شهری خودداری کنند.

وی همچنین به حضور ماموران زحمتکش راهنمایی و رانندگی در این روزهای سرد در خیابان هااشاره کرد و گفت: تمامی معابر اصلی و پرتردد شهر کرمانشاه تحت کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی و دوربین های کنترل نامحسوس ترافیکی می باشد و شاهد ترافیک روانی در سطح شهر هستیم.

برچسب ها: کرمانشاه ، خودرو ، دودزا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.