سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

احقاق حقوق زنان در جمهوری اسلامی بالندگی نظام را نمایان می‌کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: احقاق حقوق زنان و دستیابی این قشر به جایگاه با عظمت در جمهوری اسلامی ایران روح بالندگی نظام ما را نمایان می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ طاهر شریفی در مراسم نکوداشت زنان انقلابی در اردبیل افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف متعالی آن، شخصیت زن مسلمان که در آن می توان شاخصه هایی همچون عفاف، حجاب، حفظ حرمت و عظمت یک زن مسلمان را مشاهده کرد بیش از گذشته مورد توجه و حرمت قرار گرفت و زمینه ای فراهم شد تا اصالت زن مسلمان و حامی مکتب اسلام حفظ شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هر چند غرب مدعی احیای حقوق زنان با نگاه مادی است تا به جای حرمت ها و عظمت ها هرزه گری را به جامعه تزریق کند و بیان خانواده را متزلزل سازد اما نگاه ارزشی انقلاب اسلامی به زن سبب شد تا بزرگان این نظام به ویژه امام راحل بارها تأکید کنند که مرد از دامن زن به معراج می رود و احیا شده و عزتی جدید پیدا می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون نگاه تبعیض آمیز و جنسیتی به زنان جامعه ما عزت، کرامت و شوکت بخشید و بیش از هر زمان دیگر زمینه ای را فراهم کرد تا زنان ما در اوج شوکت و عظمت باشند.

شریفی بیان کرد: هرچند منزلت یک زن مسلمان به تربیت فرزند صالح، تشکیل کانون گرم خانواده و کمک به تحکیم روابط آن است اما سهم زنان ما در سیستم های مدیریتی و اداری در سال های اخیر رو به افزایش بوده و ما توانسته ایم مدیریت عالی را در این حوزه ارتقا داده و افزایش بدهیم.

وی با بیان اینکه مطابق با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و چشم انداز نظام زنان ما باید در افق 1404 به طراز زن مسلمان در تمام ابعاد دست پیدا کنند، گفت :مشارکت دادن زنان در تصمیگیری ها و دخالت دادن آنها در مدیریت ها با رویکرد ارزشمدارانه بسیار مهم و اساسی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، احقاق ، حقوق ، زنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.