سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماهیت استکبار جهانی را برملا می‌کند

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: راهپیمایی باشکوه مردم ایران در ۲۲ بهمن بار دیگر افکار خام دشمنان و استکبار جهانی را در منزوی کردن انقلاب اسلامی به دنیا نشان می دهد و ثابت می کند که این انقلاب هرگز وجهه مردمی خود را از دست نداده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جواد زنجانی افزود: تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب و نظام مردمی نشان داده است که شاکله این نظام و نهضت عظیم در قرن معاصر مردمی بودن آن است چرا که در این 35 سال نیز این شاخصه در انتخابات مختلف و حضور آگاهانه مردم در صحنه به خوبی تجلی یافته است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از دو ویژگی برجسته برخوردار است که یکی جمهوریت به معنای مشارکت بالای مردم و دیگری اسلامیت یعنی ولایت و تکیه بر روحانیت و رهبریت است که امام راحل نیز فرمودند مردم ولی نعمت شما هستند که باید مواظب این مردم باشید و رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم برای خدمتگذاران یکی از نعمات خداوند است که در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی تصریح کرد: تمام هزینه های انقلاب، سازندگی و تحمل همه مشکلات و نارسایی ها بر دوش این مردم است که با هدایت ها و رهنمودهای ولایت فقیه در همه سطوح موفقیت به دست آمده و ما یک حرکت بدیع و تأثیرگذار را در حوزه های مختلف شاهد و ناظر هستیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، ماهیت ، استکبار ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.