سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساجدی: ساختار والیبال ایران با نبود ولاسکو خراب نمی‌شود

مربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: به هیچ عنوان ساختاری که هم‌اکنون در والیبال ایران به وجود آمده با رفتن ولاسکو خراب نمی‌شود.

احمد مساجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در نگاه کلی رفتن ولاسکو از والیبال ایران خوب نیست چون وی در طول مدت حضورش با جو ایران، فرهنگ بازیکنان، نوع اجرای مسابقات داخلی و دیگر شرایط خاص کشورمان آشنا شده و عادت کرده بود.

مترجم و مربی تیم ملی والیبال گفت: آمدن فرد جدید به طور قطع یکسری برنامه‌های جدید را به همراه خواهد داشت ولی دنیای حرفه‌ای در ورزش همین است و نمی‌توان آن تغییر داد.

وی گفت: همه می‌گویند که ولاسکو در شرایط کنونی که مسابقات لیگ جهنی و قهرمانی جهان در لهستان را پیش‌روی داریم، نباید ایران را ترک می‌کرد ولی وضعیت به گونه‌ای ایجاب کرده که ولاسکو مجبور به رفتن است در این شرایط باید به این فکر باشیم که حال در نبود ولاسکو چه کار باید کرد؟

مربی بین‌المللی والیبال ایران در ادامه یادآور شد: معتقدم ساختاری که در والیبال ایران به وجود آمده حتی با نبود ولاسکو به حرکت رو به رو شد خود ادامه می‌دهد و به هیچ عنوان خراب نمی‌شود البته تا حدودی تغییرات همراه خواهد داشت و شاید یک درصد هم آسیب به والیبال ایران وارد شود ولی باید طبق برنامه‌ای که از قبل شروع شده وبا ولاسکو به نحو مطلوب و حرفه‌ای ادامه یافت، دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ ، ایران ، آشنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.