سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پايان معاملات بورس انرژي؛

دماسنج "بورس انرژی" روی 60 میلیارد/ فروش داخلی حلال ها در روز صادراتی شدن بنزول

امروز در حالی انواع حلال، بنزول و برق در بورس انرژی معامله شد که برای اولین بار قیمت صادراتی بنزول در خلال معاملات کشف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، در معاملات امروز  یکشنبه بیستم بهمن،  در بازار مشتقه، 660 قرارداد سلف موازی استاندارد برق در سه نماد بار پایه، میان باری و بار پیک روزانه معامله شد.
تعداد معاملات صورت گرفته در تابلو برق 23 مورد و ارزش کل آن بیشتر از 2  میلیارد و 740میلیون ریال بود.
امروز در بازار فیزیکی شرکت پالایش نفت  تبریز  1 میلیون و800 هزار لیتر  حلال 402 را عرضه کرد. خریداران هم کل این محموله را خریداری کردند. ارزش این حجم از حلال 402 بالغ بر 33 میلیارد و 140 میلیون ریال بود.

امروز و در ادامه ساعات معاملات شرکت پالایش نفت اصفهان 588 هزار لیتر حلال 406 را با موفقیت به فروش رساند.ارزش این حجم از حلال 406، حدود 10 میلیارد و 780 میلیون ریال بود.
شرکت پالایش نفت اصفهان امروز 198 هزار لیتر حلال 400 را هم روی تابلو عرضه برد که با اشتیاق خریداران مواجه بود. مشتریان این محصول برای تصاحب این کالا 3 میلیارد و 663 میلیون ریال پرداخت کردند.

امروز همچنین در تابلو سایر حامل های انرژی، 800 تن بنزول از سوی واحد کک سازی و پالایش قطران زرند برای صادرات عرضه شد. این عرضه که برای اولین بار در رینگ بین الملل انجام می شد با موفقیت به پایان رسید، بطوریکه هر تن بنزول برای صادرات 420 دلار کشف قیمت شد.

در پایان معاملات امروز ارزش معاملات صورت گرفته در همه بازارهای بورس انرژی به حدود 60 میلیارد ریال رسید.

انتهاي پيام/


برچسب ها: بورس ، انرژی ، سهام ، شاخص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.