سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرابورس در 20 بهمن؛

امتیاز تسهیلات مسکن آذر 91 بیشترین رشد قيمت در "فرابورس"

امتیاز تسهیلات مسکن آذر 91 با بیشترین رشد به قیمت 506 هزار و 373 ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن فروردین 90 هم با بیشترین کاهش قیمت به نرخ 664 هزار و 454 ریال مبادله شد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، همچنین در جریان معاملات روز یکشنبه فرابورس ایران، تغییر مالکیت 144.91 میلیون اوراق بهادار به ارزش 795.9 میلیارد ریال در 35 هزار و 809 نوبت رقم خورد که بیشترین حجم و ارزش معاملات به بانک گردشگری با معامله 41 میلیون سهم به ارزش 66 میلیارد ریال تعلق گرفت.
 
بر اساس این گزارش سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق، پالایش نفت لاوان، پخش البرز، پالایش نفت شیراز، آ.س.پ و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب از بیشترین رشد قیمت برخوردار شدند و بیشترین کاهش قیمت هم نصیب بیمه نوین، مجتمع معادن مس تکنار و گروه فن‌آوا شد.
 
از سوی دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی و در بخش اوراق با درآمد ثابت بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش 134 هزار و 520 برگه مشارکت میدکو تعلق گرفت و در بازارETF هم 162 هزار و 629 واحد از صندوق‌ سرمایه‌گذاری اطلس معامله شد.
 
همچنین در جریان معاملات تسهیلات مسکن، امتیاز تسهیلات مسکن آذر 91 با بیشترین رشد به قیمت 506 هزار و 373 ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن فروردین 90 هم با بیشترین کاهش قیمت به نرخ 664 هزار و 454 ریال مبادله شد.

شرکت کشترانی دریای خزر که به عنوان هشتاد و هشتمین نماد معاملاتی و سی و پنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس با نماد «حخزر» درج شده است در گروه حمل و نقل آبی قرار دارد و تمامی اطلاعات آن از قبیل امیدنامه و صورت‌های مالی در شبکه کدال قابل دسترس است.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، سهام ، رشد ، فرابورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.