سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن بزرگ انقلاب در دارالمومنین شهر تهران برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب با حضور جمع زیادی از شهروندان، مقامات دولتی و مدیران ارشد شهری در سالن نواب صفوی بوستان سمیه منطقه 14 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همزمان با شب میلاد امام حسن عسگری (ع) و ایام الله دهه فجر جشن بزرگ انقلاب با حضور شهروندان ،مدیران ارشد، جمعی از مقامات دولتی حجت الاسلام رییسی قائم مقام قوه قضایه در سالن نواب صفوی واقع در بوستان سمیه برگزار شد.
 
بر همین اساس، قائم مقام قوه قضایه در این جشن اظهار داشت: امروز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای دین وآموزه های دینی قرار دارد و این امر نقطه عطفی بوده است که دشمنان نتوانسته ونمی توانند خللی بر این نظام اسلامی وارد سازند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد:  در سالگرد سی و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از خدا بخواهیم در این شب با سعادت میلاد امام حسن عسگری(ع) و فرزند عزیزش حضرت ولی عصر (عج) توفیق صحیح معرفت شناسی را نصیبمان سازد تا بتوانیم عدالت اجتماعی را در جامعه ایجاد سازیم.
 
 سخنرانی حاج آقاحاتم پوری  معاون امور مساجد شهر تهران، ، تواشیح، رونمایی از کتاب خاطرات شهید دهلوی، اجرای مسابقه و...از جمله برنامه هایی بود که دراین جشن برگزار شد.
 
یادآور می شود؛ جشن بزرگ انقلاب با همکاری مناطق 12،13،14،15 اجرا شد.

برچسب ها: جشن ، انقلاب ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.