سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قهرمانی پیشکسوتان اسنوکر آلمان 2014 :

لاولر راهی مرحله نیمه نهایی شد

در جریان مسابقات قهرمانی پیشکسوتان اسنوکر که در کشور آلمان پیگیری می شود، راد لاولر با پیروزی مقابل مارک دیویس در دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مرحله نیمه نهایی یک رویداد رنکینگ راه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، راد لاولر که از سال 1996 که به دیدار فینال مسابقات قهرمانی بین المللی آزاد اسنوکر راه یافته بود هرگز موفق نشده بود که حتی به دیدار ماقبل نهایی یک رویداد رنکینگ راه پیدا کند، این بار در سال 2014 یعنی پس از گذشت 18 سال لاولر اهل لیورپول انگلستان و 42 ساله طلسم را شکست و در جمع چهار بازیکن نهایی این رقابت ها قرار گرفت.

در این دیدار حساس بین راد لاولر و مارک دیویس که 3 ساعت و 42 دقیقه به طول انجامید سرانجام کار به توپ های رنگی کشید و این لاولر بود که نمایش بهتری نسبت به حریف قدر خود ارائه کرد و به لطف این پیروزی شیرین باید در یکی از دو دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل جاد ترامپ قرار گیرد.

حریف دیدار نیمه نهایی لاولر یعنی جاد ترامپ نیز تنها به 63 دقیقه وقت نیاز داشت تا مایکل هلت را در یک بازی کاملا یک طرفه وبرتر با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و از طرف دیگر دینگ جونهوی با نتیجه 5 بر 2 جو پری را شکست داد تا شانس قهرمانی خود را بیشتر کند. حالا دینگ جونهوی باید در دیدار نیمه نهایی این رویداد رنکینگ مقابل رایان دی قرار بگیرد. رایان دی از سال 2009 و مسابقات آزاد اسنوکر چین برای اولین بار با شکست ژیائو گودانگ با نتیجه 5 بر 2 در مرحله یک چهارم پایانی به دیدار مرحله نیمه نهایی یک رویداد رنکینگ راه یافت.

بدین ترتیب با نتایج کسب شده در دیدار اول مرحله نیمه نهایی، رایان دی مقابل دینگ جونهوی قرار خواهد گرفت و در دومین دیدار این مرحله حساس جاد ترامپ با راد لاولر مصاف خواهد داشت.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.