سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

اماکن متبرکه باید به عنوان تاریخ کشور حفظ و بازسازی شوند

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه هرچه داریم به برکت قرآن و اهل بیت است گفت: افتخار ما ایرانیان پذیرایی با آغوش باز از امام رضا (ع) و فرزندان اهل بیت (ع) و امام زادگان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی با بیان اینکه تعداد بسیاری از امام زادگان، بقاع متبرکه، مساجد و اماکن مذهبی کشور، میراثی و از قدمت تاریخی برخوردار است گفت: بر حسب قوانین سازمان میراث فرهنگی این اماکن باید به عنوان تاریخ و فرهنگ کشور باقی بمانند.

وی ادامه داد: این کشور هرچه بدست آورده است، از قرآن و اهل بیت است و افتخار ایرانیان پذیرایی با آغوش باز ازامام هشتم (ع) است که از هجرت ایشان بسیاری از امام زادگان و فرزندان و نوادگان و اهل بیت راهی ایران شدند، که ایرانیان آنان را با آغوش باز پذیرفتند و هم اکنون پس از سال‌ها مزار فرزندان اهل بیت را مورد توجه خود قرار می‌دهند.

حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه هم وظیفه دارد، بقاع متبرکه از قبیل علی بن جعفر در استان قم و امامزادگان یاسروناصر در مشهد مقدس دارای زائران خارجی بسیاری هستند اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه و اقتضائات می‌بایست به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که این زائران از مواهب معنوی بقاع متبرکه امامزادگان و فرزندان اهل بیت بهره برداری کنند./
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.