سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راجرز: عملکرد بازیکنان مقابل آرسنال عالی بود

سرمربی باشگاه لیورپول ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: عملکرد بچه‌ها مقابل آرسنال عالی و فوق‌العاده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درپی برگزاری هفته 25 رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیسی باشگاه لیورپول موفق شد با نتیجه پنج بر یک توپ‌چی‌های لندنی را در یک بازی حساس و نزدیک از میان بردارد.

براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول ضمن ابراز رضایت از شاگردانش گفت: ما فوق‌العاده در این دیدار ظاهر شدیم و عملکرد فوق‌العاده‌ایی داشتیم و بازی حیثیتی و با اعتباری بین دو تیم محسوب می‌شد.

عملکرد بچه‌ها فرازمینی بود و من ازاین جهت بسیار خوشحالم که روز به روز بازی به بازی بهتر می‌شویم.

این بازی به طور طبیعی بازی سختی به شمار می‌آید و  باشگاه لیورپول از سال 2007 تاکنون نتوانسته بود برابر این تیم به پیروزی رسد.

اما ما در این دیدار توانستیم به پیروزی دست یابیم و گل‌های زیادی هم به ثمر رسانیم و من بسیار خوشحالم که توانستم با هدایت و مربیگری‌ام به این کار دست یابم.

هواداران از دیدن این بازی به هیجان آمدند و از گلو و دهان خود با سروصداهایی که می‌کردند ما را تهیج می‌کردند، برای من بسیار مهم است که تیمی را هدایت کنم که این چنین چیزی را که می‌خواهم برآورده کند.

ما در برابر اورتون نیز چنین عملکردی داشتیم و توانستیم چهار گل در خانه به ثمر رسانیم و مقابل تاتنهام هم موفق شدیم پنج گل به ثمر رسانیم و ما هم درا ین فصل گلزنی زیادی کردیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، پریمیر ، لندن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.