سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گسترده ترین شبکه صنعتی استان است

عضو هیات رییسه خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: این تشکل گسترده ترین شبکه صنعتی استان است و امیدواریم بتواند تریبون موثری برای بیان مسایل واحدهای صنعتی در تصمیم سازی های کشوری باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدامین توکل امروزدر جمع خبرنگاران گفت: خانه صنعت و معدن اصفهان جزو پیشرو ترین تشکل های این صنف در کشور است که تاکنون 23 انجمن همگن تخصصی برحسب نوع صنعت و حرفه را ایجاد کرده و در 22 شهرستان استان شعبه دارد.

وی بابیان اینکه رونق و افزایش تولید ملی مستلزم پر کردن شکاف قابل توجه میان قیمت مواد اولیه و فروش محصولات در بازار است، تاکید کرد: عمده بدهکاران بزرگ بانکی از بخش صنعت هستند و 80 درصد اشتغال کشور را صنایع کوچک و متوسط ایجاد می کنند که 30 درصد دارایی های کشور در اختیار آنهاست.
دیگر عضو هیات رییسه خانه صنعت و معدن استان اصفهانˈمحمدجعفر برکتینˈ نیز در این جلسه افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم به نظر می رسد شرایط اقتصادی کشور در زمینه ثبات نرخ ارز و بازار به سمت مثبت حرکت می کند و انتظار می رود در سال آینده نتایج ان در جامعه بروز کند.
وی با ابراز نگرانی از نحوه همکاری بانک ها با صنعتگران گفت: بانک ها درصددند هرچه سریعتر بدهی های خود را از صنعتگران وصول کنند در حالیکه صنعتگران عمده قربانیان مشکلات تحریم های اقتصادی و عدم ثبات در بازار از سال گذشته بوده اند.
برکتین با انتقاد از عملکرد بیمه تامین اجتماعی گفت: این سازمان به صورت انحصاری عمل می کند و با بخشنامه های یک جانبه جامعه صنعتی را درو کرده است.
وی همچنین با گله از سازمانهای دارایی و بیمه گفت: این سازمان ها که باید تسهیل کننده چرخه اقتصاد باشند تنها با ممنوع الخروج کردن و توقیف اموال صنعتگران مشکلات این جامعه را افزایش می دهند.
وی تاکید کرد: باید از رفتارهای ناهماهنگ جلوگیری کردب /.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، نشست ، خبری ، خانه ، صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.