سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشوری‌فر: بازیکنان صبا حق اعتراض دارند/ ما به عنایتی نیاز مبرم داریم

مدیرعامل باشگاه صبای قم درخصوص اعتصاب بازیکنان گفت: بازیکنان حق دارند که اعتراض کنند چرا که درصد کمی پول گرفتند.

محمدرضا کشوری‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:‌ به هر حال مسئولان هیئت ورزش استان قم قرار شده که فردا در جلسه‌ای مشکلات مالی تیم را برطرف کنند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره پیشنهاد باشگاه استقلال برای جذب عنایتی برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: باشگاه استقلال هنوز درخواستی نداشتند تا ما نظرمان را در این باره بگوییم. به هرحال ما نیاز به عنایتی داریم و تیممان در خطر سقوط به لیگ دسته یک قرار دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم ما وضعیت مناسبی ندارد و ما نمی‌توانیم با جدایی عنایتی موافقت کرده و تیم را فدای کمک به تیم استقلال کنیم.

کشوری‌فر درباره تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: این تعطیلات به نفع باشگاه‌ها نیست چراکه تیم‌ها در این چهار بازی آخر بلا تکلیف می‌مانند. بر این اساس به نفع تیم صبای قم هم نیست سازمان لیگ باید این تعطیلات را در میانه نیم فصل اول قرار می‌داد.

وی درباره عملکرد تیم صبای قم در لیگ سیزدهم اظهار داشت: وضعیت تیم ما نامناسب است و بازیکنان باید تمام تلاششان را بکنند تا در این چهار بازی باقیمانده نتایج لازم را کسب کنند تا به لیگ دسته یک سقوط نکنیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره احتمال انتقال صبای قم به تهران خاطرنشان کرد: به هر حال شایعات در مورد انتقال صبا به تهران همواره بوده است. بر این اساس استاندار قم تصمیم گیرنده است. امیدوارم تیم صبا در قم بماند و سال آینده هم تمرینات در قم برگزار شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: صبا ، وضعیت ، تیمها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.