سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

فرماندار جدید کوهرنگ معرفی شد

در جلسه شورای اداری شهرستان کوهرنگ، مرتضی زمانپور به عنوان فرماندار جدید کوهرنگ معرفی و از خدمات یدالله خالدی، فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی‌دشتکی در شورای اداری شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: رسیدگی به مناطق محروم جزو اولویت‌های ویژه دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: برای توسعه مناطق محروم باید برنامه‌های علمی و اصولی براساس معیارهای کارشناسی صورت گیرد.

سلیمانی‌دشتکی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در 35 سال گذشته توزیع عادلانه امکانات را انجام داده اما با این حال باید به مناطق کمتر توسعه یافته توجه جدی‌تری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: توسعه و تکمیل محورهای ارتباطی، ارتقای وضعیت بهداشت و درمان، افزایش سطح زیرکشت زمین‌های کشاورزی، بهبود وضعیت معیشت، رونق اقتصادی، کاهش بیکاری، افزایش اشتغال و گسترش روش‌های آبیاری نوین از مهم‌ترین برنامه‌های دولت یازدهم برای توسعه پایدار و همه جانبه شهرستان کوهرنگ است.

وی خاطرنشان کرد: باید برای سرعت بخشی به روند توسعه‌ای در این شهرستان راهکارهای علمی و کارشناسی اجرایی شود.

سلیمانی‌دشتکی تأکید کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، تضمین سرمایه سرمایه‌گذاران و فراهم کردن تسهیلات مناسب سرمایه گذاری از مهم‌ترین راهکارهای رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار محسوب می‌شود.

وی افزود: برای دستیابی به این هدف باید تمامی مردم و مسئولان با یکدیگر همکاری و همفکری داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این نشست، مرتضی زمانپور به عنوان فرماندار جدید کوهرنگ معرفی و از خدمات یدالله خالدی، فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، فرماندار ، کوهرنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.