سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اقتصاد کشور تنها با تولید نجات پیدا می کند

به مناسبت دهه فجر، دو پروژه صنعتی تولید پله برقی و بتن در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح این واحدهای تولیدی با بیان اینکه افرادی که در حوزه تولید فعالیت می‌کنند کار سختی را دارند، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و تحریم‌های که متوجه کشور است ایجاد پروژه‌های صنعتی بی نظیر همچون بتن و دیگر صنایع مهم کار سخت و دشواری است.

ولی‌ا... افخمی‌راد با تاکید بر اینکه امروز از صنعتگران باید به عنوان چهره‌های ماندگار یاد شود، تصریح کرد: کسانی که موجبات ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم جوانان را فراهم می‌کنند و با ایجاد نوآوری و بهبود وضعیت صادراتی کشور در مسیر توسعه ایران سهمی دارند به طور قطع شایسته تقدیر هستند و با کسانی که سرمایه خود را در مسیر غیر از تولید صرف می‌کنند فراق دارند.

وی با ابراز تاسف از اینکه زمینه‌های لازم برای مدیران توانمند بخش اقتصاد در جهت ایجاد واحدهای صنعتی وجود ندارد، ادامه داد: منفعت و خیر و برکت ایجاد یک واحد تولیدی به تمام مردم می‌رسد اما متاسفانه در سنوات گذشته محدودیت‌های موجود کشور سبب شده تا توجه به بخش تولید کم باشد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه مسوولان باید تمام تلاش خود را در جهت مقررات زدایی و آسان شدن ضوابط و مقررات برای صنعتگران داشته باشند، تصریح کرد: صنعتگران باید در فضایی آرام و بدون تنش فعالیت تولیدی و اقتصادی داشته باشند تا بتوانند توسعه اقتصادی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

افخمی‌راد با بیان اینکه به طور قطع و یقین راه نجات اقتصاد کشور در تولید است، ادامه داد: وظیفه ما این است که باری را از دوش صنعت و واحدهای تولیدی برداریم و مسوولان تا حد توان خود باید در جهت ساده سازی مسیر صنعت تلاش کنند.

برچسب ها: اقتصاد ، تولید ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.