سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از شهردار منطقه 8 در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور تقدیر شد

در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور،از شهردار منطقه 8 جهادگر دیروز و مدیر جهادی امروز مدیریت شهری در منطقه 8 تقدیر شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، طلوعی که خود نیز از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است،در این خصوص گفت:  ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان جامعه عزیزمان از جهاتی بسیار حائز اهمیت است و همه ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگرایهای جانبازان سرافراز و آزادگان سرفراز هستیم.

 وی افزود: باید با برنامه ریزی مدون و تدابیر عالمانه در این خصوص گام های موثر و اثربخشی را برداشت تا نسل پویای جامعه ما با رشادت ها و ایثارگریهای جوانان این مرزو بوم آشنا شود. 

وی با اشاره به ضرورت رویکرد فرهنگ جهادی در مدیریت و ارایه خدمات اثربخش به مردم تصریح کرد:  با رویکرد فرهنگ جهادی می توان عاشقانه و دلسوزانه در جهت عمران و آبادانی شهر و کشور تلاش کرد و این رویکرد در دوره مدیریت دکتر قالیباف شهردار محترم تهران اجرایی و عملیاتی شد.  

طلوعی با اشاره به دیدار اخیر اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری با مقام معظم رهبری گفت: امروز افتخار می کنیم که در سایه ولایت ولی امر مسلمین در جهت ارایه خدمت به مردم تلاش می کنیم و همانطور که معظم له رمز موفقیت در مدیریت را مدیریت جهادی فرمودند قطعا" همه ما در جهت عمران و آبادانی شهر با جدیت و تلاش شبانه روزی در عمران و آبادانی شهر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت:  اعزام راهیان نور فرصتی مناسب در اختیار شهروندان و جوانان و نوجوانان امروز جامعه ماست که بتوانند از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند و با اتفاقات شب های عملیاتی و رخدادهای روزهای جنگ که توسط راویان و رزمندگان برایشان تشریح می شود، آشنا و آگاهی کسب کنند.  

شهردار منطقه 8 گفت:  ان شاءالله در منطقه 8 نیز با بهره مندی از ظرفیت و توانمندیهای موجود و همراهی و همدلی همه مسئولان و مدیران شهری در ارایه خدمت به عزیزان در اعزام راهیان نور اقدام خواهیم کرد.

وی همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی دیدار و گفت و گو کرد و گفت: وجود چنین سرمایه های ارزشمندی در بین شهروندان منطقه و خدمت رسانی به این عزیزان از افتخارات مدیریت شهری است. 

وی با اشاره به اینکه دلجويي و تكريم اين عزيزان از مهمترين وظايف مديران شهري است اظهار داشت:  وظیفه ما به عنوان خادمان شهر نسبت به رفع نيازهاي اساسي جانبازان در حوزه ي خدمات شهري بيشتر است و در همین راستا در برنامه آتي سعی شده که برای رفع مشکلات اين عزيزان اهتمام بیشتری شود.

 وی در پایان ایستادگی و پایداری جانبازان را ستودنی خواند و خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطر این قشر رسالت بزرگ همگان است و در پايان این دیدار ، با اهدای لوح سپاس از فداكاری و شجاعت جانبازان گرانقدر قدردانی شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهردار ، تجلیل ، خادمان ، راهیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.